header-photo

Szalvéta börze

Érdekes, szép és nagyon izgalmas hobby-ja van édesanyámnak. Igaz, már mondhatom, hogy nekem is! Szalvétát gyűjt kisgyermek kora óta. Immár több, mint 40 ezer darabja van.Rengeteg cseretársa van az országban, de külföldön is. Sajnos, az elmúlt időben nem volt sok időm foglalkozni vele, ezért a neten kicsit elcsúszott a dolog. Az új szalvétákat bescannelem, felrakom. Csak ez mind idő. Sokan árulják a teszveszen és a vaterán is csereszalvétájukat. Én eddig ezt nem erőltettem, mert mindig fontosabbnak tartottam, hogy inkább újabb szalvétákkal gyarapodjon anyu gyűjteménye egy-egy csere alkalmával. Pár éve szalvéta-börzét is tartunk otthon. Ilyenkor eljönnek a cseretársak, még messzi városokból is, és ezerrel megy a szalvétázás. Iszonyat mennyiség van. Tele a szoba, a nappali, az udvaron is asztalok. Idén is lesz ilyen, most április 17-én. Amíg a csere folyik, a társak, férjek a kertben készítik a bográcsban az ebédet. Szóval, remek program.
Mindenkinek, akinek van hobbija azt ajánlom, hogy szánjon rá időt, és energiát, mert megéri! A mai világban igenis kell egy pont, amiben örömünket leljük, amiért lelkesedhetünk.

2 megjegyzés:

Net írta...

Jujj, de remek program! irigyellek :) megnézném....

Barbara írta...

Sziasztok!

Újné Aranyi Barbara vagyok Debrecenből, velem esetleg lenne most kedvetek cserélni szalvétákat? A csereanyagom a http://venci76.xfree.hu oldalon található meg, az e-mail címem: venci76@tvn.hu .
Sziasztok!
Barbara

Megjegyzés küldése