header-photo

Kelbimbós csirkemell


Szeretek kísérletezni, variálni az ételekkel. Az idei húsvéti ételeket a következő husival dobtam kicsit fel.
Kelbimbót pároltam. Csirkemelleket vágtam fel vékony szeletekre, majd kicsit kiklopfoltam, hogy viszonylag nagy szelet legyen. Megszórtam vegetával. Mint utólag kiderült, túlzottan is. Szóval, a fűszerezésre oda kell figyelni, mert könnyen el lehet sózni. Egy szelet husira tettem kettő kelbimbót, majd feltekertem. Az így elkészített tekercseket tepsibe fektettem, minimális olajat tettem alá. Majd sütőben megsütöttem. Amikor már majdnem megsült, jó alaposan megszórtam reszelt sajttal.
Nagyon mutatós lett. Sikerem volt vele! Annyival még lehetne szerintem variálni, hogy a tekercseket baconbe tekerem. Sajnos fotó nem készült róla, mert ... hát mert a fotózás előtt elfogyott.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése