header-photo

Mosódió


"A mosódió egy teljesen természetes, bőr- és környezetbarát növényi mosószer. A szappanfa-félék családjába tartozó Sapindus mukorossi termése (ennek a fajtának a legmagasabb a saponin tartalma), melynek természetes élőhelye India, Indonézia, Nepál és más Délkelet-Ázsiai országok, ahol évszázadok óta termesztik és használják mosáshoz. A dióhéjban lévő anyag, a saponin, egy kitűnő mosóerővel rendelkező természetes szappan, ami víz hatására enyhén habzani kezd és kioldódik a mosódió héjából. Ezt a dióhéjat használjuk mosószerként."

Több helyen olvastam már erről a környezetbarát mosószerről. Nincs sajnos tapasztalatom, és ismerősöm sem, aki már használja. Ezért kicsit vonakodok rendelni, és kipróbálni. Mivel nekem is fontos a környezet, és szeretném, ha gyermekeim is minél egészségesebb dolgokkal találkoznának, szívesen használnám.
Amennyiben van Nektek bármi tapasztalatok ezzel kapcsolatban, kérlek osszátok meg velem, mindenkivel! Nekem fontos a vásárláskor mások ajánlása.

2 megjegyzés:

Net írta...

én még nem találkoztam vele

Krystal írta...

SZia!

Én évek óta használom, nagyon jól működik. A nagyon durva foltokat érdemes a mosógépbe rakás előtt mosószappannal bedörgölni, mert azokat nem igazán veszi ki, de egy átlagos, hétköznapi koszolódásnál tökéletes!

Megjegyzés küldése